عکس های دیدنی از زنان معروف هالیوود قبل و بعد آرایش
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

به گزارش پارس ناز،در تصاویر زیر چهره های واقعی بازیگران و خواننده های معروف جهان را مشاهده می کنید که توسط عکاسان به طور مخفی از چهره آنها عکس گرفته شده است. حالا می بینید که بعضی از این افراد که ما فکر می کردیم واقعا زیبا و جذاب هستند این طور نیست و فقط هنر و قدرت آرایش است که چهره ی آنها برای ما بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسد.



با عادت های بد 5 خانم ستاره معروف هالیوود آشنا شوید
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

هیچکس در زندگی انسان کاملی نیست و حتی ستارگان هالیوود از این قاعده مستثنی نیستند.به گزارش پارس ناز در این خبر شما را با عادتهای بد 5 ستاره مشهور هالیوودی آشنا میکنیم.
 
بریتنی اسپیرز : او عاشق چیپس و پفک است و به نوعی به این خوراکیها که فاقد ارزش غذایی است اعتیاد دارد و نمیتواند آنرا رها کند.
 

لیندسی لوهان: آزاردهنده ترین عادت وی این است که ناخنهایش را میجود. او به قدری به این مسئله عادت دارد که حتی در مکانهای عمومی هم دست از این حرکت برنمیدارد و فرقی نمیکند در حالت خوشحالی باشد یا غم به هرحال این کار را نجام میدهد.
 
 
ماری کینگ: او عادت زیادی به استفاده از کافئین دارد و همیشه یک فنجان قهوه به همراه اوست و هرکجا باشد فرقی نمیکند مهم این است که قهوه اش همراهش باشد.
 
 
آدله: او عادت شدیدی به جویدن آدامس دارد و اغلب او را در این حال مشاهده میکنید او حتی در جشنواره گرامی هنگام دریافت جوایزش با آدامسی در دهان به سخنرانی پرداخت.
 
 
کریستین استوارت: او لب پایینش را گاز میگیرد . البته خودش گفته است تنها در شرایط نگرانی و استرس این حالت سراغ وی می آید اما او حتی در مکانهای عمومی هم در این حال دیده شده است.