دور همی دوستانه
دور همی دوستانه
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

طنز و کاریکاتور | دور همی دوستانه *کاش میشد هر شب از خودمون 1 سی سی خون بگیریم بریزیم تو یه نعلبکی بذاریم کنار تخت! که این پشه ها بشینن عین بچه آدم بخورن دست از سر ما بردارن!!
 

*بعضیا دوستیشون مثل دوستی تام و جری می مونه .... از صبح تا شب می زنن دهن همدیگرو سرویس می کنن؛ ولی .... بدون هم نمیتونن زندگی کنن ... !!!

*خدایا به هر که دوست میداری بیاموز که اس ام اس 10 تومان بیشتر نیست و به هر که بیشتر دوست میداری بیاموز که ارزش یک دوست بیش از 10 تومان است!

*این سوال مدتیه ذهنم رو به خودش مشغول کرده: این عربها "چ" ندارن، چه طوری عطسه می کنن؟

*کاش میشد هر شب از خودمون 1 سی سی خون بگیریم بریزیم تو یه نعلبکی بذاریم کنار تخت! که این پشه ها بشینن عین بچه آدم بخورن دست از سر ما بردارن!!

*چند روز پیش به مادر بزرگم گفتم بیا بریم فیس بوک یه کم حال کنیم. گفت: من پام درد میکنه خودت برو. امشب به بابا بزرگم میگم: آقا به مادر میگم نمیاد بریم فسک بوک عشق و حال کنیم. میگه برو ماشینو روشن کن خودم باهات میام!!

*چرا اگه به کسی بگن جوجوی من... پیشی من... و موشی و ازین کلمه ها طرف خوشش میاد... اما اگه بگن حیووون عصبی میشه...؟! مگه جفتشون یکی نیستن...؟

*خدایا میگم، شما که با یه سکه پنجاه تومنی، دفع هفتاد بلا می کنی... چقدر بدیم کلا بی خیال شی ؟!

*تا وقتی فیسبوکو کشف نکرده بودم:

نمیدونستم شمال تهران اینقدر جمیعت داره...
دانشگاه شریف و تهران این همه دانشجو دارن...
همه هم حداقل 3 تا زبان بلدن...
همه اروپا دیده و خارج رفته ان...
تازه یک سوم جمعیت تو فیس بوک مدل هستند...
یک سوم دیگه هنرمند اعم از خواننده، موزیسین و شاعرند... بقیه عکاسن!!!

 

  منبع : فیس نما


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: