خنده طولانی (2)
خنده طولانی (2)
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

طنز و کاریکاتور | خنده طولانی (2) دقت کردین تا مترو می ایسته همه عین .... میدون به سمت پله ها بعد که میرسن بالا قدم میزنن!
 

- مکالمه ای بین من و مادرم:

مامان
جونم
داشتم ماست می خوردم
نوش جونت پسرم ...
ریخت رو فرش
کوفت بخوری نکبت؛ خاک تو سرت ...

- چند وقت پیش با بابام دعوام شد، دستشو برد بالا که بزنه تو صورتم...! منم یهو رفتم تو فاز هندی گفتم:

بزن بابا..! بزن ! بزن بذار بفهمم که پدر بالا سرمه...! بزن که بفهمم هنوز بی صاحاب نشدم...! بزن بابا!

و در نهایت ناباوری بابام زد تو گوشم ... خیلی شکست سختی خوردم!

- زنگ زدم پشتیبانی میگم: چرا سرعت اینترنتم کم شده؟ میگه: چون کندی سرعت دارین! گفتم: اجرت با سید الشهدا خیالم راحت شد، یه خانواده از نگرانی درآوردی! پس دلیلش اینه! البته خودمم شک کرده بودم!

- یه زمانی تو مدرسه با دوستمون هماهنگ می کردیم که: تو اجازه بگیر برو بیرون منم دو دقیقه دیگه میام! بعد معلم عقده ای می گفت صبر کن تا دوستت بیاد بعد برو..... من که حلالشون نمی کنم!!!!!

- دست مخترع کولر درد نکنه چون: اگه به ما بود الان ... یا میگفتیم مشیت خدا در اینه که هوا گرم باشه و حتما یه حکمتی هست، باید تحمل کرد و نباید تو کار خدا دخالت کرد!! یا اینکه یه دعا ساخته بودیم و میگفتیم باید روزی 70 بار از روش خوند تا خنک شد...! اگرم میخوندیم و خنک نمیشدیم، میگفتن با اخلاص نخوندیو فقط بنده های واقعی و با تقوا خنک میشن ...

- سلامتی پنگوئن که یه ذره قد داره، اما بازم لاتی راه میره ....

- بزرگترین حرف های کینه توزانه با این جمله توجیه میشه: ” به خاطر خودت میگم “

- دقت کردین وقتی با ماشین هستیم احساس میکنیم گم شدیم اول ضبط ماشین رو کم میکنیم!!!

- دیشب پشت چراغ قرمز یه دختره خوشگل و ناز توی یه سانتافه بود ... براش دست تکون دادم، اونم همین کارو کرد و بوسم برام پرت کرد! خلاصه عشق و صفا و صمیمیت ... خیلی خوشگل داشت پا میداد... فقط تنها ایرادی که داشت این بود که سنش حدود 4 یا 5 سال بود!

- رفتم دنبال خواهرم از دانشگاه بیارمش ... برگشتنی گشت بهمون گیر داده، میگه خانوم کى باشن؟ منم با حالت عصبانى میگم خواهرمه! مشکلى هست؟ بعد یهو خواهرم میگه: جناب سروان دروغ میگه، دوست دخترشم!!!! میگم: دروغ میگه به خدا جناب سروان؟
یارو هم مدارک ماشین گرفت گفت بیا کلانترى معلوم میشه!! به خواهرم میگم: مرض دارى مگه!!!! میگه: بریم کلانترى بعد بابا اینا بیان دنبالمون مامور ضایع بشه یه ذره بخندیم!!

- یه بار رفته بودم درمانگاه آمپول بزنم ... یه دختره اومد آمپولمو بزنه، معلوم بود خیلی تازه کاره! همینجوری که سرنگو گرفته بود توی دستش، لرزون لرزون اومد سمت من و گفت: "بسم الله الرحمن الرحیــــم". منم که کپ کرده بودم از ترسم گفتم: "اشهد ان لا اله الا الله"! هیچی دیگه... انقدر خندید که نتونست آمپولو بزنه و خدارو شکر یکی دیگه اومد زد ...!

- برای من سس نریز !! . . . . . . . . . . . . . . (دکتر شریعتی در فلافلی)

- هشت صبح راه میافتم 8:30 میرسم! هفت و نیم راه میافتم 8:30 میرسم! هفت راه میافتم 8:30 میرسم! شش راه میافتم 8:30 میرسم! نصفه شب راه میافتم 8:30 میرسم! از معجزات تهران اینه هر ساعتی راه بیوفتی بیای سر کار همون هشت و نیم میرسی!

- به منشیه میگم برو تو پروگرام فایل, میگه کامپیوترو روشن کنم؟ ....نه, چند تا سوراخ پشت کیس گذاشتن, از اونجا سعی کن ... به یاری خدا وارد میشی!

- متأسفانه یا خوشبختانه، نگاه کردن به پر شدن دانلود از نگاه کردن به منظره ی دشت های پیچیده در باد لذیذتر است ...

- به غضنفر میگن چرا خودکشی کردی؟ افسرده ای؟ میگه نه بابا، خوبم، می خواستم تو اوج خداحافظی کنم!

- غضنفر ناراحت بوده ... بهش میگن چی شده؟ میگه: ملت زیر پنجرشون گیتار میزنن … زیر پنجره ما هم یه وانتی استارت میزنه، روشنم نمیشه!

- خدایا: هر دری رو خواستی ز حکمت ببندی... نزدیک در یخچال ما نشو! ممنون!

- آیا می دانید همتون تنهایین و همراه اول دروغ میگه؟! “ایـرانسـل

- شنیدین این بعضی از این دخترای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟ یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من! ازدواج که قصد نمی خواد!! خواستگار می خواد که تو نداری!

- شنیدین این پسرای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟ یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من! ازدواج که قصد نمی خواد!! پول می خواد که تو نداری!

- وقتی کسی به تو می گوید: « کلا گفتم… » منظورش این است که: فلانی بی خیال جزئیات شو، گیر نده. غلط کردم!

- غضنفر میخواست بره مکه، تو خونه قرآن نداشتن از زیر کتاب علوم ردش کردن!

  منبع : هم سخن


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: