آشنایی با نرم افزارهای اسپمر
آشنایی با نرم افزارهای اسپمر
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

امروزه زمان نقش اساسی در زندگی بشر ایفا می کند و صرفه جویی از آن خود به یک علم مستقل تبدیل شده است . مردمان قدیم از دیرباز به این فکر بودند که چگونه می توان کار زیاد را در زمان کم انجام دهند و تا این سده نیز توانسته اند به مقصود خود برسند . اسپمر نرم افزاری است که می تواند در زمان کم به صورت اتوماتیک کار انسان را با رایانه انجام دهد . مثلا برای ارسال پیام ( تبلیغات و تبریکات و ... ) به ایمیل چندین هزار کاربر اینترنت بدون داشتن نرم افزاری خاص کار طاقت فرسایی می باشد . لذا در این موارد نرم افزارهای اسپمر خودنمایی می کنند و ویژگی اصلیشان نمایان می شود . اسپمرها را می توان ترکیب هوش مصنوعی با ارتباطات دانست . یک اسپمر نویس باید به برنامه نویسی پیشرفته مسلط بوده و بتواند هوش مصنوعی را در نرم افزار خود به کار برد .
نرم افزار های اسپمر را به چند دسته می توان تقسیم کرد :
E-mail sender : بله ، ارسال ایمیل به صورت اتوماتیک و بدون دخالت انسان
comment sender : ارسال نظر یا پیام به وبلاگ های مختلف
دسته ای دیگر نیز وجود داند که به روبات مشهور هستند که می توانند به صورت اتوماتیک به وبسایت ها یا وبلاگ ها هجوم برده و مطلبی خاص از جمله ایمیل را از آنها استخراج کرده و در فایلی ذخیره نماید . این گونه نرم افزار از کد های HTML برای شناسایی آدرس ایمیل استفاده می کنند . ( لازم به ذکر است اسپمر های وبلاگ و ایمیل نیز از این کدها استفاده می کنند ) مکانیسم روبات گوگل نیز تقریبا به این صورت است .
برای مشاهده و خرید نرم افزار اسپمر وبلاگ ( comment sender ) اینجا کلیک کنید . ( با قیمت باور نکردنی و آسان ترین روش خرید )



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: