بازيکن 13 ساله در حين بازي جان سپرد
بازيکن 13 ساله در حين بازي جان سپرد
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


اتفاقي نادر در ليگ نوجوانان فوتبال آلمان


يک بازيکن 13 ساله فوتبال در حين مصاف تيم باشگاهي‌اش در ليگ نوجوانان آلمان جان خود را از دست داد.


 به نقل از يورونيوز، «موريس ميگوئل مه‌ير» که در تيم نوجوانان ليشتن‌برگ آلمان بازي مي‌کند، در حين برگزاري ليگ نوجوانان منطقه برلين مقابل تيم گرون وايس ناگهان نقش بر زمين شد و پس از انتقال به بيمارستان جان سپرد.

مطابق اين گزارش بازيکن کم سن و سال در حين بازي از ناحيه قفسه سينه احساس درد کرد و از اين رو مربي‌اش او را از جريان بازي خارج کرد.

اين بازيکن به محض خروج از ميدان نقش بر زمين شد و تحت کنترل پزشک ناظر بازي قرار گرفت و پس از آن به بيمارستان منتقل شد. اين بازيکن نوجوان سه ساعت در حالت کما بود و درنهايت جان سپرد.

در همين ارتباط دانيل اشپرينگر، مربي او ضمن ابراز تاسف شديد از اين واقعه تلخ عنوان کرد همه بازيکنان از جمله «مه ير» تحت معاينه پزشک قرار گرفته بودند و اين نوجوان هيچ گاه با مشکل پزشکي خاصي مواجه نبود.

گفته مي شود علت مرگ اين بازيکن ...

حمله قلبي بوده است. در پي وقوع اين حادثه سايت باشگاه ليشتن برگ با انتشار بيانيه‌اي مرگ مه‌ير را به خانواده، اعضاي تيم و جامعه فوتبال آلمان تسليت گفت.

 

سايت فدراسيون فوتبال اين کشور نيز با درج اطلاعيه‌اي مرگ اين بازيکن نوجوان را تسليت گفت و آن را ضايعه‌اي به ورزش ژرمن‌ها قلمداد کرد.

 

اين اتقاف تلخ در حالي روي داد که در سال‌هاي گذشته بازيکنان زيادي در نقاط مختلف جهان در سايه نارسايي و حمله قلبي جان خود را در مستطيل سبز از دست داده‌اند؛ اما مرگ در اين سن و سال نادر بوده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: