اخباراجتماعی
اخباراجتماعی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 
• تفاوت فیلترینگ در ایران و غرب- 
آنجا که وجه مشترک زندگی در جامعه مجازی با واقعی، عامل انسانی است و این عامل شکل دهنده تمام روابط و جریانات هر دو جامعه است
 
 

• تفاوت فیلترینگ در ایران و غرب

 
روز به روز : کشورهای مختلف با هدف ایجاد امنیت و حفاظت از حقوق اجتماعی شهروندان خود، قوانین جامعی در این رابطه تصویب و اجرا کرده اند؛ که بررسی های کارشناسان امر نشان می دهد، مردمی و دموکراتیک ترین آنها، قوانین جمهوری اسلامی ایران برای نظارت بر اینترنت است؛ که توسط بسیاری از کشورهای جهان و برخی کشورهای غربی در حال بررسی و الگوبرداری است.
 
• انتشار تصاویر و فیلم مستهجن در یک کافی نت 
 


رئیس پلیس فتا افزود: با توجه به طرح امنیت و نظارت بر مراکز خدمات اینترنتی و کاهش خطرات احتمالی در این مراکز طی بررسی‌های کار‌شناسان پلیس فتای استان ایلام از سیستم‌های کافی نت، مشخص شد که در یکی از این مراکز تخلفاتی صورت گرفته است و در بازبینی سیستم مرکزی کافی نت‌ها که صرفا باید جهت مدیریت دیگر سیستم موجود برای خدمات دهی به کاربران استفاده گردد متاسفانه حاوی اطلاعات قابل توجهی فیلم‌های مستهجن، عکسهای مبتذل و نیز فیلم و تصاویر خانوادگی شهروندان است در ‌‌نهایت مدیر و متصدی کافی نت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

• آمار بسیار جالب از اعتقاد به خدا در جهان 

در آمریکا 54 درصد از جوانان زیر 28 سال اعلام کرده اند که به وجود خدا باور دارند، در حالی که در همین کشور 66 درصدافراد بالای 68 سال اعلام کرده اند که به وجود خدا باور دارند. در فرانسه این رقم بین جوانان زیر 28 سال تنها 8 درصد است .


آمار بسیار جالب از اعتقاد به خدا در جهان


جور وا جور : نتایج یک تحقیق دانشگاه شیکاگو نشان می دهد که مردم کشورهای با مذهب کاتولیک بیشترین و مردم اسکاندیناوی و جمهوریهای اتحاد جماهیر شوروی سابق کمترین اعتقاد را به وجود خدا دارند.

• دختر کوروش بزرگ در مصلای تهران-

چاپ ششم رمان «آتوسا دختر کوروش بزرگ» نوشته هلن افشار به زودی منتشر شده و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود.
 

روز به روز - دختر کوروش بزرگ در مصلای تهران
 

جور وا جور به نقل از مهر: چاپ ششم رمان «آتوسا دختر کوروش بزرگ» نوشته هلن افشار به زودی منتشر شده و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود.

• بوسه معنی دار مجری مرد از بازیگر زن معروف سینمای ایران

 

فاطمه معتمدآریا بازیگر سینمای ایران که طی سالهای اخیر با اقدامات و نظرات پرحاشیه خود توانسته بود نظر سینماگران غرب را به خود جلب کند، جایزه «هانری لانگ لوا» فرانسه را دریافت کرد.

TakeDel.Com | بالاترین برگ ایرانیان



مسئولان این جشنواره دلیل خود را برای اعطای این جایزه به بازیگری که در سالهای اخیر، فیلم قابل توجهی را بازی نکرده حفظ ارزش های فرهنگی حرفه بازیگری و تعهد و حفظ حرمت روح هنر سینما دانسته اند !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: