دستگيری چهار تن از اراذل و اوباش سطح سه در جنوب تهران
دستگيری چهار تن از اراذل و اوباش سطح سه در جنوب تهران
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

دستگيری چهار تن از اراذل و اوباش سطح سه در جنوب تهران

دستگيری چهار تن از اراذل و اوباش سطح سه در جنوب تهران
سرهنگ محرابی ساعتی پيش از دستگيری چهار تن از اراذل و اوباش جنوب تهران در طرح امنيت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خيز خبر داد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس:سرهنگ علیرضا محرابی، رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، ساعتی پیش در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس، از شناسایی و دستگیری چهار تن از اراذل و اوباش جنوب تهران در طرح پاکسازی مناطق آلوده خبر داد.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت:" با شکایت شهروندان تهرانی ساکن محله های جنوبی تهران به ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ مبنی بر تردد و فعالیت مجرمانه چهار تن از اراذل و اوباش سابقه دار در این محله ها اقدامات ماموران این یگان آغاز شد.

وی ادامه داد:" با شناسایی محل های جرم خیز و اماکنی که امکان حضور و تردد متهمان در آن مناطق می رفت، روز گذشته پلیس موفق به شناسایی آنها شده و مشخص شد که این افراد به اتهام ایجاد اخلال در نظم عمومی و قدرت نمایی با سلاح سرد مدتی در زندان به سر برده اند اما اکنون پس از رهایی نیز اقدام به خلافکاری های خود می کنند.

سرهنگ محرابی عنوان داشت:" متهمان مذکور که مهدی، علیرضا، ابوالفضل و حسن نام داشتند، با تهدید سلاح باعث رعب و وحشت شهروندان شده که همین امر دلیل تماس شهروندان به پلیس بوده است.

وی ادامه داد:" با تلاش ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت تهران بزرگ، این افراد به اتهام شرارت، درگیری، حمل سلاح سرد، ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان و اخلال در نظم عمومی، بازداشت و پس از اعتراف به جرایم خود به دادسرا معرفی شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: