دلم حرم میخواد...
دلم حرم میخواد...
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



همیشه از حرمت، بوی سیب می آید/صدای بال ملائک، عجیب می آید  !سلام ضامن آهودلِ شکستهِ ی من/به پای بوس نگاهت،غریب می آید/طلای گنبد تو، وعده گاه کفترهاست/کبوتر دل من، بی شکیب می آید/برات گشته به قلبم مُراد خواهی داد/چرا که ناله «امّن یُجیب» می آید...


این روزها هوایِ دلــم بدجور بارونیه...چشام میسوزه...چشام میسوزه  از اشک هایی که مدام به هر بهانه ای سرازیر میشن...


اشک هایی که دیگه مهارشون از دست من خارجه.....دلم گرفته...دلم تنگه...انــــقدر دلــم گرفته و دلـــم تنگه...که در هیچ کلامی نمیگنجه.......


دلم تنگه اون گــنبد طــلایـیـه که سالهاست آرزوشو دارم....دلم که تنگ میشه کبوتر دلمو پر میدم تـــا اون صحن طلا.......تـا.......


دلم تنگه آقا امام رضاست......خیلی تنگ...خـ ـ ـیـ ـ لـ ـی ...


اسم مشــهــد که میاد... اسم  امام رضـا رو که میشنوم.... تو صحبت های دوروبرم......گریم میگیره....دلم بدجور امام رضا می خواد.....اما نمیدونم چه گناهی به درگاه خدا مرتکب شدم که مجازاتم اینه...


مجازاتم اینه که سالهاســت دوباره قسمت نشده برم...نمیدونم چه گناهی کردم که امام مهربون من دلش نمیخواد من برم پابوسش...خودمو به آب و آتیش میزنم نمیشه که نمیشه...:(


همین تابستون گذشته هم قرار شد برم...ولی چند روز مونده به سفر........:( نشد که نشد....


اونا رفتن....ولی...من... دلشکسته تر و درمونده تر از قبل موندم.....هاج و واج........خسته و دل شکسته.......


ولی دلم...دیگه تحمل نداره...خدایا گناه که زیاد دارم که از همشم مطلعی...بخوایم برات میگم که چه گناهایی به درگاهت مرتکب شدم...یک به یک میشمارم از اول تا حالا...تا همین امروز تا همین ساعت...تــا......


ولی ...مگرنه میگن امام رضا خییلی رئوفه...نمیگن خییلی مهربونه...که هست...که حتما هست...


مگه نه میگن ضامن آهو شده.....خوب خدایا چی میشه ضامن منِ گناهگارم شه برم پابوسش... خدایا رحم کن به دلم.....خدایا دلم یه زیارت میخواد.....یه زیارت درست و حسابی.......یه حــرم ...که برم یه گوشش بشینم و زارزار گریه کنم...انقدر گریه کنم...که بغضی که چند ساله مونده توگلوم رو خالی کنم... بغضی که دیگه داره راه نفسمو میبنده...داره خفم میکنه...هیچیکیم از حال و روزت خبر نداشته باشه جزخدا....دیگه بدتر...دیگه بدتـر...


خدایا به حق خوبان درگاهت...به حق مقربین درگاهت.....یه زیارت نصیبم کن... که دیگه دلم بدجور بهونه میگیره...


یـ ـا ضـ ـامـ ـن آهـ ـو...  ای امـ ـ ـام غریب....ای مـ ـ ـهربان مـ ـ ـولای من  ...  .واسطه شو بیام.....:(


پ.ن1: به قول یکی از دوستان این پست با اشک چشم تایب شد...دوستان التماس دعا دارم ازتون... خواهش میکنم دعام کنید...دعام کنید که خییلی محتاجم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: