نمی دانم چرا همه به سقف قرارداد ما کار دارند
نمی دانم چرا همه به سقف قرارداد ما کار دارند
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

نمی دانم چرا همه به سقف قرارداد ما کار دارند

نمی دانم
چرا همه به سقف قرارداد ما کار دارند
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی دانم چرا این روزها همه به سقف قرارداد ما در پرسپولیس گیر داده اند در حالی که من این سقف را رعایت کرده ام.

مهر: محسن بنگر پس از پایان تمرینات امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره حضورش در این تیم گفت: امروز تمرین سبکی برگزار کردیم و این تمرین بیشتر برای آشنایی بود. خوشبختانه فضای اینجا بد نیست و ان شاء الله که همین طور هم باقی بماند.

وی درباره عدم حضور دنیزلی در پرسپولیس تاکید کرد: من بازیکن باشگاه هستم و نظری در این خصوص ندارم. این باشگاه است که درباره سرمربی تصمیم می گیرد.
 
مدافع پرسپولیس درباره احتمال ایجاد حاشیه برای خود در این تیم تاکید کرد: تا وقتی که خودم نخواهم وارد حاشیه نمی شوم. من به فوتبال فکر می کنم و قطعا اگر تیم ببرد حاشیه ایجاد نخواهد شد.
 
بنگر ادامه داد: ما برای کسب سهمیه به پرسپولیس نیامده ایم بلکه آمده ایم تا با این تیم قهرمان شویم.
 
وی با اشاره به مصاحبه مسئولان برخی از باشگاه ها درباره میلیاردی بودن باشگاه پرسپولیس گفت: این صحبت کسانی است که خودشان به ما پیشنهاد میلیاردی دادند ولی ما قبول نکردیم. ما چون اینجا را دوست داشتیم، حاضرشدیم به پرسپولیس بیاییم.
 
بنگر ادامه داد: من سقف قرارداد را رعایت کردم  و قراردادم هیچ گونه متممی هم ندارد. اگر قرار است به من میلیاردی پول بدهند بهتر است بازیکنان ملی پوش را بیاورند.
 
وی همچنین خاطر نشان کرد: الان دیگر فقط بحث پول نیست و نمی دانم چرا همه به سقف قرارداد ما گیر داده اند. اگر من این سقف را رعایت نمی کردم که محروم می شدم!
 
مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا برای حضور در پرسپولیس شرط کنار گذاشتن شیث رضایی و محمد نصرتی را مطرح کرده، گفت: شیث بچه محل ماست و نصرتی هم یکی از بازیکنان تیم ملی است که من آنها را دوست دارم. الان هم اگر به پرسپولیس بیایند خوشحال می شوم ضمن اینکه من در پرسپولیس تصمیم گیرنده نیستم که چه بازیکنی بماند یا برود.
 
وی در پایان درباره پوشیدن پیراهن شماره 6 پرسپولیس هم گفت: من شماره تلفن کریم باقری را نداشتم تا با او برای گرفتن شماره پیراهنش صحبت کنم اما قرار شد جواد کاظمیان شماره باقری را برای من پیدا کند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: