ماجرای 15 خودرو دریافتی پرسپولیس چیست؟
ماجرای 15 خودرو دریافتی پرسپولیس چیست؟
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

ماجرای 15 خودرو دریافتی پرسپولیس چیست؟

ماجرای 15
خودرو دریافتی پرسپولیس چیست؟
تیم فوتبال پرسپولیس که فصل گذشته را با ناکامی های بسیار و کسب رتبه دوازدهم لیگ برتر به پایان رساند، فصل نقل و انتقالات را با سر و صدای فراوان آغاز کرد و از همان ابتدای کار با ریخت و پاش های فراوان اقدام به جذب ستاره های لیگ برتری نمود.

شفاف: جذب بازیکنان بزرگی چون بنگر، حسینی، ماهینی، گردان، پولادی و قاضی در شرایطی در همان روزهای ابتدایی نقل و انتقالات با رقم های نجومی انجام گرفت که بسیاری از اهالی فوتبال، درباره منبع درآمد باشگاه پرسپولیس در جذب این بازیکنان سوالاتی را مطرح ساختند.
 
همین یکی دو روز پیش بود که رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال از پرداخت مبلغ هنگفت 30 ميليارد تومان توسط يك باشگاه براي خريد بازيكنان جديد پرده برداشت و گفت: فكر مي‌كنم هزينه بعضي باشگاه‌ها تنها براي خريد بازيكن به 30 ميليارد هم برسد. شنيده‌ام بازيكني يك ميليارد و 800 ميليون تومان براي يك فصل قرارداد بسته كه سازمان ليگ بايد آن را پيگيري كند.
 
رسولي‌نژاد مدعي است يك باشگاه 10 بازيكن يك ميلياردي خريده: اگر اين خبر صحت داشته باشد اين باشگاه 30 ميليارد تومان هزينه خواهد داشت كه سازمان ليگ بايد پيگيري كند.
 
در این بین بخشی از اظهار نظرهای رسولی نژاد خطاب به باشگاه پرسپولیس بود که این روزها از استقلال نیز پیشی گرفته و با اهدای خودرو به برخی بازیکنان، آنها را به خدمت گرفته است.
 
ماجرای 15 خودرو دریافتی این باشگاه و اهدای آنها به بازیکنان که از سوی معاونان رویانیان نیز تایید شد، از جمله شبهاتی است که این روزها درباره آن سوالات بسیاری مطرح می شود.
 
یکی از این خودروها نیز قرار است به کریم انصاری فردی برسد که در روزهای اخیر دعوا بر سر جذب او بالا گرفته است. البته قرمزپوشان در این امر پیشی گرفته اند و قرار است هر طور شده این بازیکن را جذب کنند. آن‌هم با قراردادي كه مي‌گويند قيمتش 1/5 ميليارد تومان است و پيش‌پرداخت آن كمي متفاوت؛ به گونه‌اي كه قرار است او بابت بخشي از مبلغ قرارداد تازه‌اش يك دستگاه خودروي BMW مدل X6 از باشگاه پرسپوليس دريافت كند و اين ماشين در واقع پيش‌پرداخت قرارداد اوست.

بنابراین گزارش ورود این خودروها به باشگاه پرسپولیس در شرایطی رخ داده که معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس معتقد است ماشین هایی که این روزها مرتب درباره آن صحبت می شود، فقط 15 خودرو است که از طریق اسپانسر و با تلاش بخش اقتصادی باشگاه در اختیار قرار گرفته است تا شش ماه دیگر هزینه آنها برگردانده شود. اینکه آیا واقعا پرسپولیس توانسته اسپانسری را پیدا کند که 15 خودرو در اختیار یک باشگاه دولتی که هر لحظه احتمال ایجاد تغییرات مدیریتی در آن وجود دارد، قرار دهد جای تعجب دارد. اما اگر چنین موضوعی واقعیت داشته باشد باید به مدیران باشگاه پرسپولیس تبریک گفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: