چاقوکشی‌ در تمرین‌ استقلال+عکس
چاقوکشی‌ در تمرین‌ استقلال+عکس
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

چاقوکشی‌ در تمرین‌ استقلال+عکس

چاقوکشی‌ در
تمرین‌ استقلال+عکس
اولين تمرين استقلال با امير قلعه‌نويي پرماجرا و پرحاشيه بود.

ندای انقلاب: سرمربی استقلال در اولين حضور خود در فصل تازه بيش از ۱۰۰۰هوادار دو آتشه را به كمپ ناصر حجازی كشاند و طبق معمول با اطرافیان و شكل خاص حضورش در هر تيمی كه در اختيار می گيرد همه چيز را تحت تاثير خود قرار داد.

 گاوی که قربانی ژنرال شد!

امير قلعه‌نويی وارد شده است با همان كليشه‌ها و با همان چيزی كه از او انتظار داريم.

 اين تمرين با حضور حدود هزار نفر از هواداران استقلال و امير قلعه نويی همراه بود كه زير پای او چهار گاو را قربانی كردند.

 ژنرال در حلقه لیدرهای خاص خودش!

این هواداران با شعارهای "سلطان امیر فوتبال" و "قلعه نویی دوست داریم" و "سرور هر چی لنگیه، امیر قلعه نوییه" از قلعه نویی كه پس از سه سال به استقلال بازگشته است استقبال كردند. یك پلاكارد هم در میان جمعیت دیده می‌شد كه این متن رویش نوشته شده بود: "امیر عزیز مگر می‌شود استقلال را فریاد زد و تو را در آن ندید".

چاقو کشی هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال!

هواداران در زمین تمرین تجمع كرده بودند و برای شروع تمرین مامورین نیروی انتظامی مجبور شدند كه آنان را متفرق كنند. دخالت نیروهای انتظامی موجب درگیری‌های كوچكی بین تماشاگران و این نیروها هم شد اما به هر حال با خروج تماشاچیان از زمین، اولین تمرین استقلالی‌ها شروع شد. امیر قلعه نویی در شروع تمرین چند دسته گلی را كه از هوادارانش گرفته بود به سمت تماشاچیان پرتاب كرد.
۱۶ بازیكن در این تمرین حضور داشتند كه امین منوچهری، امیرحسین صادقی و میثم بائو بازیكنان جدید استقلال هم در این میان بودند.
 

تمرین با دویدن و كارهای كششی شروع شد و پس از آن كارهای تاكتیكی زیر نظر ستار همدانی و مجید صالح پیگیری شد. تمرین در حالی ادامه پیدا كرد كه امیر قلعه‌نویی بیشتر زمان تمرین را در حال مصاحبه با رسانه‌ها و پاسخ دادن به سوالات آنان بود. احمد رسولی‌ن‍‍ژاد رئیس هیئت مدیره استقلال هم كه تاثیر زیادی در بازگشت قلعه‌نویی به استقلال داشت در تمرین حضور پیدا كرد و مورد نشویق تماشاچیان قرار گرفت. فتح‌الله‌زاده هم از سوی تماشاگران حاضر در تمرین تشویق شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: